۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

تصمیمات تابستانه

از بعد از کنکور قراره زبان بخونم اما مستمر نبوده و هی قطع شده. الان که میدونم از مهر باز دانشجو ام باید خیلی خوب بخونم. این روزا فکرم دنبال کاره و از اونجایی که آدم 8 ساعت کار در روز و ماهی 300-400 تومان نیستم میخوام تو خونه درسای ریاضی کنکور درس بدم اگه خوب کارم رو معرفی کنم و 4 گروه کلاس داشته باشم عالی میشه. یه راهش اینه که آگهی چاپ کنم و بدم دست مغازه دار های آشنا و دوست بابام که منو به بقیه پیشنهاد بدن. بابام دوس داره موسسه درسس بدم اما من از کاری که که کارمند باشم و کسی پول زحمت منو بگیره و در نهایت قرار باشه ازش تشکر هم بکنم بیزارم. از مزایای زندگی تو شهر کوچک اینه که اکثراٌ منو میشناسن و معلم ریاضی خوبی هم تو شهر نیست فعلاٌ. راه دیگه تبلیغ اینه که مدرسه غیر انتفاعی درس بدم و واسه خودم شاگرد جور کنم. راه دیگه ای هم هست؟!
هنوز دارم فکر میکنم و امیدوارم موفق شم.

۲ نظر:

محمد گفت...

برای زبان خوندن بهترین راه کلاسه، چون هم زمانبندی داره و هم تو جوش قرار می‌گیری، اما اگه خودت بتونی مستمر کار کنی نیاز به کلاس نیست.
در مورد کار هم نکته جالب این هست که بین همکلاسی‌های ما، فقط شیرازی‌ها و شمالی‌ها شاغل نبودن، الان که دیگه درس‌های کلاس رفتنی تموم شده، شیرازی‌ها هم رفتن سر کار ولی ما شمالی‌ها هنوز بیکاریم :‌))

fromthenorth86 گفت...

آخه تنها صنعت شمال توریسم ه که به کار من نمیاد
واسه بچه دبیرستانی ها، اینجا مده، خونواده ها واسه اینکه دست بچه ها رو تو حتا بذارن کسی بهونه سفر و تفریح نگیره، میفرستن کلاس تا درسای اصلی سال بعد رو بخونن